poniedziałek, 30 stycznia, 2023
Google search engine
Strona głównaZapach poprzez wentylacjęGivaudan świętuje dziesięciolecie etycznych praktyk

Givaudan świętuje dziesięciolecie etycznych praktyk

Uroczystość odbyła się w Paryżu w dniach 18-22 stycznia 2016 roku. Uwieczniła 10 lat praktyk pozyskiwania przez Givaudan naturalnych składników bez naruszania równowagi ekologicznej.

Givaudan, światowy lider w tworzeniu substancji zapachowych, zapoczątkował myśl naturalnego i etycznego pozyskiwania źródeł zapachów w 2006 roku. Zaczynał partnerstwem z lokalnymi producentami. Dziś firma opiera się także na własnych sieciach zaopatrzenia.

Standardy Givaudan
Givaudan zatrudnia zaangażowanych pracowników w krajach pochodzenia składników. Tworzy łańcuch od hodowców do konsumentów. Firma pielęgnuje najlepsze praktyki w zaopatrzeniu i szczyci się długoterminową współpracą pomiędzy firmą a producentami i lokalnymi społecznościami.

Firma bada nieprzetworzone materiały u źródła. Łączy je ze składnikami otrzymanymi najnowszymi technikami. Czerpiąc z nauk przyrodniczych, stworzyła Akigalawood – nowy wyrób naturalny uzyskany z paczuli i pieczonego tonkowca wonnego.

Zapachowe inspiracje
Firma stawia na innowacje. W nietradycyjny sposób pozyskuje nowe zapachy. Wśród jej inspiracji znajdują się takie naturalne składniki, jak nasiona tonkowca wonnego z Wenezueli, ylang-ylang z Mohéli, wetiweria pachnąca z Haiti, paczula z Indonezji i czystek z Hiszpanii.

Givaudan oferuje swoim klientom ponad 200 najwyższej jakości naturalnych komponentów. Są to m.in. sandałowiec, żywica balsamiczna, wetiweria pachnąca, lawenda, wanilia i inne.

Jesteśmy dumni, że wykonaliśmy kamień milowy w naszej podróży do ekologicznie zrównoważonych naturalnych składników. Wymagamy od siebie zabezpieczania najbardziej kruchych, naturalnych łańcuchów dostaw. Wspieramy lokalne społeczności. Strategią Givaudan jest odpowiedzialny rozwój i wspólny sukces dla klientów, społeczności i firmy – wyjaśnia Gilles Andrier, Dyrektor Generalny Givaudan.

Admin Aromasens
Aromasens to vortal informacyjny bazujący na wiadomościach z zakresu marketingu zapachowego – nowoczesnej gałęzi marketingu opartej na uniwersum zapachów.
RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments